Du är inte inloggad.

Nyhet

Mycket har hänt sedan vår sajt och forumet såg dagens ljus för snart 10 år sedan. Under det gånga decenniet har vi tillsammans med er lyckats skapa 1134 nyhetsinlägg, 65 447 foruminlägg och attrahera 2 842 medlemmar. För detta är vi glada och enormt tacksamma. Det har varit roligt att diskutera och vädra åsikter kring allt som har med Diablo och Blizzard att göra. Men… Att hålla ett forum uppe kräver tid, pengar och teknisk utvecklarvilja. På grund av detta har vi bestämt oss för att stänga ner forumet och flytta till Discord; en plattform bättre lämpad för interaktion mellan communitymedlemmar. Huruvida nedstängningen av forumet blir permanent återstår att se. Själva hemsidan förblir naturligtvis orörd och fortsätter att rapportera om Diablo efter bästa förmåga. Framtiden för Diablo-serien ser onekligen ljus ut. För närvarande befinner sig Diablo 4 och Diablo: Immortal under utveckling samtidigt som det ryktas om en animerad Netflix-serie. Vi hoppas att tillsammans med er bygga upp en lika engagerad community på Discord som vi en gång lyckades åstadkomma på forumet. Må looten vara med er! //Kajan

#1 2014-03-21 12:18

k4rst3n
Skribent
Från: Göteborg
Registrerad: 2013-11-12
BattleTag: k4rst3n#2267

Wings of Valor tillgängliga redan idag

wingsofvalorAlla som förbokat den digitala versionen av Reaper of Souls från Blizzards hemsida har nu fått ett par Wings of Valor. Vid skapande av ett spel finns en mailikon nere i vänstra hörnet av skärmen där man hämtar sina vingar. De som förbokat en fysisk kopia av expansionen får dock vänta tills de aktiverat sin produktnyckel.

Har man inte fått ett par vingar, även fast man förbokat digitalt, är det bara att hålla ut. Enligt Lylirra kan det ta någon extra dag på grund av ett mindre problem.

#2 2014-03-21 13:48

kajan
Admin
Från: Stockholm
Registrerad: 2011-10-16
Hemsida

Re: Wings of Valor tillgängliga redan idag

Ruskigt snygga, men jag anser fortfarande att CE-vingarna från Diablo 3 är snäppet vassare.

Deprecated: Function create_function() is deprecated in /var/www/svenskadiablo.se/public_html/forum/include/parser.php on line 798

#3 2014-03-21 14:13

heronnu
Medlem
Registrerad: 2012-03-21

kajan skrev:

Ruskigt snygga, men jag anser fortfarande att CE-vingarna från Diablo 3 är snäppet vassare.

Håller med, Angelic Wings är snyggare, i alla fall till min frost speccade Wiz med vit gear tongue

Senast redigerad av heronnu (2014-03-21 14:13)

#4 2014-03-21 16:42

Discoknekt
Medlem
Från: Luleå
Registrerad: 2012-03-07
BattleTag: Discoknekt#2627

Snygga! Det som är lite trist är att alla som spelar RoS förmodligen förbokat det och således kommer alla springa runt med dem. Tror jag kommer köra på mina CE- eller Heart of the Swarm-vingar ändå. smile

#5 2014-03-21 16:50

kajan
Admin
Registrerad: 2011-10-16
Hemsida

Discoknekt skrev:

Snygga! Det som är lite trist är att alla som spelar RoS förmodligen förbokat det och således kommer alla springa runt med dem. Tror jag kommer köra på mina CE- eller Heart of the Swarm-vingar ändå. smile

Det enklaste sättet att skilja sig från mängden vid release är att springa helt utan vingar big_smile

#6 2014-03-21 18:46

AadooooLE
Medlem
Registrerad: 2012-02-17
BattleTag: BUBBABADJOOO#2187

Helt klart dom vita.

#7 2014-03-21 20:43

RoteX
Medlem
Registrerad: 2014-03-12