Du är inte inloggad.

#1 2018-03-04 16:02

Kingarturdoc
Medlem
Registrerad: 2018-03-04

Minnen från gammal tid

manga av er minns   nog inte Daiblo1  tiden   när jag började I sverige och satte I hop  min klan fans det inte så manga legitmma klaner som fans I Europa      vi började lira I diablo1  1997  som en klan

satt då på ett 2400 bauds modem     plast dunk shinne kanske finns kvar här   som skribenter   inte så säker på det

vem jag är på battle net går jag och skrev under   KingArturdoc   jag och några satte I hop en  Orginastion som hette  United legit guilds of Diablo    var en helt legitim   alliance bestånde av 15 guilds med cira 5000 spelare   

Jag leder defenders of Camelot en av  dom äldre   Diablo klanerna    kommer vara  hyfsat aktiv dela  med mig av mine på detta forum om det är ok med kajan

en av dom första gångerna jag sprang på   roboth var  på gamla Diablo2 forum dom hade uppe

Doc finns kvar   circa 100 medlemmar som lirar    våran yngsta är 8 år den älsta 70 ++

jag fick  en interviev gjort av Ellie på en amrikansk sida gjord 1988 om way of the purist    kul att se att sidan  finns kvar  Kajan har inte var eposten till gamla Arturdoc   telefon dog 

vad lirar jag då nu för tiden jag lirar diablo  och wow    trogen användare av blixxard produkter

#2 2018-03-04 18:33

kajan
Admin
Från: Stockholm
Registrerad: 2011-10-16
Hemsida

Re: Minnen från gammal tid

Old School hi-five till dig smile Välkommen tillbaka.

#3 2018-04-24 08:51

Shinee
Hedersmedlem
Registrerad: 2011-10-25
BattleTag: Shinee#2964

Re: Minnen från gammal tid

Vi finns kvar smile
Jag spelar mest Black desert Online just nu, det är väl en av de största MMORPG just nu.