Du är inte inloggad.

#1 2011-11-04 14:22

kajan
Admin
Från: Stockholm
Registrerad: 2011-10-16
Hemsida

Barbaren på GameX

Igår på GameX testade jag även Barbarian. Den här gången var det inte i en snabblevlings-tävling så jag tog det lite lugnare och plockade upp items och försökte skapa en så effektiv barbar som möjligt.

Måste nog säga att Barbaren var grymt rolig att spela, trots att jag dog vid ett tillfälle (av de exploderande tjocka monstern som släpper ur sig en massa ormar när de dör).

Jag hann komma till lvl 6 och vid det laget "one-shottade" jag det mesta som kom i min väg, trots att jag bara hade 2st enhandssvärd smile

Betyget av det första intrycket: 4 av 5

#2 2011-11-07 15:45

Enkeria
Medlem
Registrerad: 2011-11-07
Hemsida

Re: Barbaren på GameX

Barbaren är byggd för att vara sinnessjukt stark. Fiender flyger bokstavligen iväg. Det ger oss spelare en känsla att vara "halvgudar". Soft!

#3 2011-11-07 16:03

kajan
Admin
Från: Stockholm
Registrerad: 2011-10-16
Hemsida

Enkeria skrev:

Barbaren är byggd för att vara sinnessjukt stark. Fiender flyger bokstavligen iväg. Det ger oss spelare en känsla att vara "halvgudar". Soft!

Visst känner man sig mäktig men å andra sidan dör man snabbt som en fluga om man inte är försiktig - vilket jag inte var vid ett tillfälle på GameX. Lyckligtvis var det inte på dator som sände ut på storbilds-TVn utanför spelbåset wink

#4 2011-11-07 21:09

Enkeria
Medlem
Registrerad: 2011-11-07
Hemsida

Hehe. Men det är som teater, folk som tittar "känner med skådespelaren", gör denna bort sig så känner publiken igen sig. Sådant kan man bjuda på, folk vill se hur man dör också. Det kan ge ett intryck i hur svårt det är för att alla säger det verkar lätt smile

Dessutom finns det speciella "death animations", första och enda jag har sett är i första spelgenomgången från Blizzard när man möter en mini-boss. Awesome!

#5 2011-11-22 06:39

KayDee
Medlem
Från: Skåne
Registrerad: 2011-11-22

Enkeria skrev:

Moon Physics ftw