Du är inte inloggad.

#1 2017-07-17 08:01

marble
Medlem
Registrerad: 2016-05-21
BattleTag: marble#2395

S11 startar 20 Juli, vad vill ni få ut?

Då kan man börja räkna ner dagarna till S11 drar igång. Tiden mellan Säsonger har varit väldigt lång och bjudit på såväl ny klass med nya builder som dykt upp nästa dagligen och så stora buggar att leaderboarden blivit rensad.
Aktiviteten här i mellanakten har tack vare Necroreleasen varit rätt hög stundom för att nu minska lite i slutet vilket inte är så konstigt.

Men nu är det dags att ladda upp inför Torsdagen och börja smida planer för vad som komma skall. Personligen så är jag rätt taggad inför nästa säsong och planerar att köra tre klasser:

DH. Kan inte motstå denna klassen då den varit min primära klass under flera år.
Att man nu får UE setet som Haedriks gift gör att det inte känns som ett alternativ att starta med något annat denna season heller då det setet är väldig bra i början på en säsong för att farma keys/levla låga gems och hjälpa andra med boost.

Sup munk. Har kört denna build lite nu offseason och haft riktigt kul med flera ur klanen så får nog bli att sätta upp en även denna säsong så man kan leka lite i GR 100+.

Sup Barb. Barbaren har aldrig varit min favoritklass och jag har undvikit klassen så länge jag kan minnas. Denna säsong så är dock tanken att jag ska ge denna klass en chans då just sup barb verkar det vara lite brist på och den fortfarande ser ut att ha en plats kvar i ”metan”. Vi får se hur mycket speltid denna får då den verkar såpas svårspelad att man kan få problem att göra klassen rättvisa är jag rädd för.

HC?
Körde lite hc i slutet på förra säsongen och hade jäkligt kul då vi var några som på ett mer eller mindre nyttigt sätt pushade varandra att komma högre och högre på leaderboardsen. Detta slutade naturligtvis med att vi fick ett större antal RIP i klanchatten, men var en kul tid i slutet på säsongen som gjorde att även de sista veckorna flög förbi rikligt fort.
Om det blir en lång säsong igen så finns det chans att min DH-hjältinna ”deadgirl” får en andra chans på livet (döden) även i S11 för att se om hon kan göra sig ett namn på sololeaderborden.

Necro…
Har testat flera olika builder nu innan säsongstarten och ser att klassen har en ruskigt hög potential men har inte fastnat för spelstilen i någon utav builderna. Får bli gubben i lådan klassen som ev. tittar upp under säsongen men som med största sannolikhet inte får för många speltimmar om han visar sig.

Vad är era mål inför S11?

Senast redigerad av marble (2017-07-17 08:02)

#2 2017-07-17 11:22

kajan
Admin
Från: Stockholm
Registrerad: 2011-10-16
Hemsida

Re: S11 startar 20 Juli, vad vill ni få ut?

Mitt personliga dilemma ligger i huruvida jag vill tillåta mig själv att fastna under semestern. Tveksamt om jag hade kunnat grinda med gott samvete smile

#3 2017-07-18 07:10

slurg
Medlem
Från: kungsbacka
Registrerad: 2012-11-01
BattleTag: slurg#2486

Är på resande fot, så blir sen start för mig. Har inte kört barb på länge, så blir den och en till, Vi får se vilken det blir wink

#4 2017-07-19 14:39

Indo
Medlem
Från: Borås
Registrerad: 2014-02-26
BattleTag: Indoctor#2804

finns bara en klass för mej. DH smile
men eftersom det är mycket jobba närmaste veckorna samt en 2 veckors kreta-resa i slutet av augusti så blir det nog lite lugnare tempo

#5 2017-07-19 16:44

valpen
Medlem
Registrerad: 2014-05-05
BattleTag: valpen#1458

Indo skrev:

men eftersom det är mycket jobba närmaste veckorna samt en 2 veckors kreta-resa i slutet av augusti så blir det nog lite lugnare tempo

Sticker till Kreta på fredag indo, ja värmer upp vattnet o höjer vattennivån lite smile missar ju första veckan på season så de blir nog en necro  season när ja kommer hem 28 smile

#6 2017-07-19 16:55

Indo
Medlem
Registrerad: 2014-02-26
BattleTag: Indoctor#2804

valpen skrev:
Indo skrev:

Sticker till Kreta på fredag indo, ja värmer upp vattnet o höjer vattennivån lite smile missar ju första veckan på season så de blir nog en necro  season när ja kommer hem 28 smile

Ge fan i o pissa i poolen smile
ha de så gött

#7 2017-07-19 19:38

Xnet
Medlem
Från: Skövde
Registrerad: 2011-10-24
BattleTag: xnet #21372

kajan skrev:

Mitt personliga dilemma ligger i huruvida jag vill tillåta mig själv att fastna under semestern. Tveksamt om jag hade kunnat grinda med gott samvete smile

vafan bara köra när solen gått ner annars så slipper man samvetskval själv har jag inge semester kvar men förutom nån dag som jag har arbetat in men får se kanske tar fredagsledigt denna vecka big_smile