Du är inte inloggad.

#1 2017-06-17 12:35

kajan
Admin
Från: Stockholm
Registrerad: 2011-10-16
Hemsida

En förhandstitt på Challenge Rifts

Ett nytt och annorlunda spelsätt är på väg in i Diablo 3 i samband med Patch 2.6.0. Spelläget heter Challenge Rift och ger dig möjlighet att testa dina färdigheter som Diablo-spelare i en rift där förutsättningarna är exakt samma för alla som provar. 

Det handlar alltså om tajming, uppfinningsrikedom och mekanisk färdighet, snarare än "tur" med kartan eller uppsättningen av monster. Läs mer om Challenge Rifts på Blizzards hemsida

#2 2017-06-17 15:17

Indo
Medlem
Från: Borås
Registrerad: 2014-02-26
BattleTag: Indoctor#2804

Re: En förhandstitt på Challenge Rifts

verkar spännande. Finns det veteranklass för oss lite äldre? smile

#3 2017-06-17 19:59

marble
Medlem
Registrerad: 2016-05-21
BattleTag: marble#2395

Har läst igenom hela skriften om detta och misstänker att detta tyvärr kommer bli en grej som nog är populär i början men snart faller in i glömska är jag rädd.
Den stora grejen som jag saknar för att detta ska bli något som blir riktigt populärt ihållande är att Blizz själva är de som avgör vilka utmaningar som erbjuds.
Tänk er om man kunde sätta upp en sån här själv och "utmana" resten av klanen att slå ens tid... smile Och då gärna att varje spelare endast får en chans.
Snacka om den utimata k*kmätartävlingen...
Om man sedan lade på en typ av insats som tex. 100 fs från varje spelare som gjort ett försök till den som har bästa tiden efter 1 vecka. Skulle nog kunan bli en rätt kul historia som höll i sig under en lång tid.

#4 2017-06-17 23:17

kajan
Admin
Från: Stockholm
Registrerad: 2011-10-16
Hemsida

Tanken är god Marble, men jag har svårt att se att Blizzard släpper content direkt riktat till en hardcore minioritet som dessutom är aktiva i klaner sad