Du är inte inloggad.

#1 2016-07-22 14:02

Zantor
Medlem
Från: Skåne
Registrerad: 2013-04-07
BattleTag: ZantorSwed#2307

Hur gick det för mig S6..en personlig reflektion...

S6 började med stora förhoppningar, jag var uppe och inne i spelet 30 sek efter att den nya säsongen hade börjat. Gick ut med min wizard samtidigt som jag försökte joina ett clan party. Efter ca 10 döda mobs och dignat lev 2 + en inbjudan till ett party så tvingas jag avbryta spelet....men det är alltid kul med barn... ;-)

Efter några timmar är jag med igen, de flesta spelar på TX och jag känner att jag får ta tag i det själv..men får sällskap :-) och vi kommer en bit på vägen.

Denna säsongen tänkte jag jaga GR men jag hittade aldrig genren och när jag dessutom märkte att jag hade spelat klantigt beträffande gear anskaffning så la jag ner GR jagandet för att leta pets. Hittade en helt ok "boom, boom, Boom" wizard men det var ständigt fel gobs som kom.... . I slutet kom jag på ett nytt mål för mitt spelande, jag skulle klara alla "mastery" för wizards. Hade ju nästan alla set klara. Men då kom ledighet..sommar...och min redan korta tid till spel blev i stort lilka med noll och andra intresse fick ta över hand.

resultat: Wizard p544, Season Journy Destroyer, Gr 54 (tror jag..inte mer iallafal), 4 nya pets varav den ena är "Liv more".

Nja kunde gått bättre, men jag har alltid haft kul när jag spelat.

Ny laddar jag för 7:an, tror att mit mål är bestämt..jag vill ha enhörningen! Class.....återvänder till min älskade DH, börjar om med Zantor.

Under vilan blir det att rensa duktigt i kistan och jaga pest....

Vi ses!!

#2 2016-07-23 00:55

kajan
Admin
Från: Stockholm
Registrerad: 2011-10-16
Hemsida

Re: Hur gick det för mig S6..en personlig reflektion...

Bra kämpat Zantor! Och ha en bra sommar smile