Du är inte inloggad.

#26 2015-05-04 21:56

Zantor
Medlem
Från: Skåne
Registrerad: 2013-04-07
BattleTag: ZantorSwed#2307

Re: Det går inte som jag vill...

Tack gang!! Jag är verkligen imponerad på era kunskaper!! skall försöka förtydliga mina mål..jag är nöjd om ni inte blir ovänner :-)

Leaderboard är inte så intressant för min del men klarar jag en fritt 50 blir jag överlycklig!

Nu skall jag se d jag kan göra bättre!
tack än en gång!!

#27 2015-05-05 02:12

Spajjk
Moderator
Från: Katrineholm
Registrerad: 2014-05-04
BattleTag: Spajjk#1838

Alias-Patteras skrev:
Spajjk skrev:
Alias-Patteras skrev:

Nu är du ute å cyklar iaf Spajjk smile

Färdig build???

6 delar waste set..när det ser jag att han ej har. När sa jag det?

Jag skrev om saker han kan rolla om på sina befintliga items...och skills han kan byta för mer framgång.

Dom flesta i toppen har % liv alt är reduce elite damage armor. Ev cdr på axlar. Åtminstone på 1 av dom 2 bör %liv finnas.
Fassna gör du absolut inte av % liv. Mer liv ger mer healing. Mer healing gör att du kan gå mer damage på passiva mm.

Jag bommar inte en enda grift 50-51 med 1.1miljon liv. Behöver inte fiska. Damage har barbaren så de räcker iaf.

Alla i toppen har fiskat efter den perfekta griften ^^ 1.1 m hp är lite overkill skulle jag säga... Nej jag skrev inte att du hade skrivit det... på de sättet du förklarade , var i princip om man hade haft 5 set wastes 3 set ik med rorg...

5 delar waste och 3 delar ik..med Rrog.

JA de är ju de han har!!!!! hmm  då lär jag väl skriva utifrån de?

Klart alla har fiskat i toppen..Men hur kom du dit? Jag vill bara hjälpa zantor och komma någon vart. Vet ej va detta har med saken att göra?

1.1m hp..ja over kill enligt dig. Jag tankar lätt istort sett allt på 50-51 med tanke på hur blood funnel fungerar. Då kan jag gå all in damage på passiva som jag skrev. Detta ger mig 40-50% mer damage än att gå superstition och nerves of Steel som du har valt. Men jag har kanske fel.

Go Zantor säger jag bara wink

Jag utgick ifrån bilden som länkades i tråden, inte på hans battlenet profil just nu. Hur jag kom till toppen ? Jag har inte pushat direkt någonting eftersom jag är inte helt optimerad än och jag gearar en crusader atm ^^

Säg att vi skulle båda skulle få en drömgrift, bara teddybjörnar på silver spire lv1 den stora kartan, med bra densitet. Cool lugna affixer. Stone Singer... jag snackar dröm griften... Och båda våras var identiska med snarlikt gear och paragon.

Du kör med defensiva rolls på chest + shoulders .. %life
Och jag offensiva...

Vem tror du hade fått bäst tid smile ?

#28 2015-05-07 16:13

Zantor
Medlem

Nu är jag klar med min rift gubbe. Den blev lite väl snabb så Jagger små ändringar så att den pass mi stil bättre. Men nu behöver jag inte släppa efter, vilket känns skönt!!

Nu skall Jag bara hitta en grift build då jag. Behöver levla gems. Så gubben bör klara 33 minst. Behöver lite mer gear ....men nu blir det lättare.

Bra va??..?!

#29 2015-05-11 16:34

Zantor
Medlem

Ok nu är jag nöjd. Barbaren klarar speed rifta t6 och i Grift klarar den lev 40! Men vad ska jag göra nu??

1) levla gems och pusha grifts?
2) testa revorkers setet ( tror den hette så)
3) starta en ny DH, eller annan

Vet inte vad jag känner för och har funderat hela dagen....vad gör ni?

#30 2015-05-11 17:45

kajan
Admin
Från: Stockholm
Registrerad: 2011-10-16
Hemsida

Levla gems och pusha grifts är kul om man söker en personlig utmaning. Testa nya set-delar kan också vara kul. Att starta ny DH? Nja, se till att bemästra den här klassen nu istället. DH har du redan spelat wink

#31 2015-05-13 14:54

Zantor
Medlem

Tack för detta!

#32 2015-05-14 06:30

Zantor
Medlem

Gearade om till Grift build igår, fungerade rätt bra. Klarade 42 men då var vi två som krigade. Skall pröva själv ikväll och se hur långt det går, gillar inte min placering på grift solo!! Sen blir det till att geara om till vanlig rift....jag måste ha unity ringarna!!