Du är inte inloggad.

#1 2014-11-13 22:16

Mok
Moderator
Från: Göteborg änna!
Registrerad: 2012-09-25
BattleTag: IrieMoK#2623
Hemsida

Rykten om barbs kommande singel target buff

Detta har jag snott rakt av från min kära vän Patteras som i sin tur skrivit det på Primes sida.
"Jag hörde härom dagen om att Barbarians singel target damage skulle buffas när dom kör med furious charge setet.

Det var den välkända stremern DatModz som sa detta när jag lyssnade häromkvällen.

Enligt honom så hade han talat med någon i development teamet (hörde ej namn) för D3, på efterfesten på Blizzcon.
Där denna hade sagt sagt att en buff var på väg för just detta: När du attackerar en och samma enemy så nollställs cdr på FC omedelbart (kommer dock ej gälla monster tror jag). Eller något i den stilen sa Datmodz under sin livestream.
Detta bör vara rätt trovärdigt, då anledning för någon av parterna att ljuga om just detta vore extremt konstigt. Men när/var/hur och i vilken form buffen kommer i, återstår att se.

OBS!! : Detta är bara något som är sagt på en "fest" och behöver inte bli genomfört alls.
(eller kan komma i en helt annan form)

Men vore en god och välkommen nyhet!
För barbarerna må äga på AOE damage med det setet, men har sämst singel target skada.

Ni som ej hörde Datmodz säga detta.
Och om buffen blir genomförd!!

// Patteras  & moddat av MoK^^

#2 2014-11-13 23:06

Alias-Patteras
Medlem
Registrerad: 2012-03-01

Re: Rykten om barbs kommande singel target buff

Jag tycker även den sista raden är värd att höra som jag skrev:)
Här kommer slutet igen:

Ni som ej hörde Datmodz säga detta.
Och om buffen blir genomförd!!

Kom då ihåg att ni hörde det först här: Diablo3pvp.se

/ / Patteras

#3 2014-11-14 01:36

kajan
Admin
Från: Stockholm
Registrerad: 2011-10-16
Hemsida

Tråd flyttad till Barbar-forumet smile

#4 2014-11-14 01:59

Enkeria
Medlem
Registrerad: 2011-11-07
Hemsida

Barb behöver mer kärlek. Kommer satsa stenhårt, som 90% övriga barb-lirare säkert, att försöka få den där Rend-Whirlwind builden. *drägglar*

Kör WW Barb nu.. Klarar T1 på grund utav detta i season wink I'm such a newb

#5 2014-11-14 06:34

Mok
Moderator
Från: Göteborg änna!
Registrerad: 2012-09-25
BattleTag: IrieMoK#2623
Hemsida

Men Patteras jag tänkte ju utelämna den sista raden... För här
Va det ju jag som Skrev först,
Hehe ne jag skojar med dig klart ni ska ha cred för det.

Men ww??? Varför denna otoligt tråkiga spelform? Rend i love ww i hate. Men måste finnas fler sätt att bygga den på framöver.
Vi får se vad dom kommer,

Senast redigerad av Mok (2014-11-14 11:18)

#6 2014-11-14 09:25

Alias-Patteras
Medlem

Tack Mok..nä jag retades bara lite med dig/alla läsare..de kvittar så klart om det stog med:)

Hoppas nya Barbar setet ww/rend kommer att leverera. Dock under Ptren ser nog blizz till att det setet får en massiv skada.
Om jag minns rätt så ska väl även många andra set få 6st delar? Det betyder att leap/immortal blir buffade med? Eller har jag fel där? Hjälp! ? Tycker jag har hört detta nånstans? ?!??!?!

Sen om även denna fc buff blir sann..då får vi Barbarer helt plötsligt massa set delar att leka med wink
Detta vore drömmen!!!

Senast redigerad av Alias-Patteras (2014-11-14 10:22)

#7 2014-11-14 10:17

Alias-Patteras
Medlem

Enkeria skrev:

Barb behöver mer kärlek. Kommer satsa stenhårt, som 90% övriga barb-lirare säkert, att försöka få den där Rend-Whirlwind builden. *drägglar*

Kör WW Barb nu.. Klarar T1 på grund utav detta i season wink I'm such a newb

Håller med my man Enkeria!
Det blir ett rejält farmade timtal i sträck, för att få detta set snabbt. Detta inte för att vara först och hitta det, utan enbart för att de sprätter i ..piip.. och fingrarna så mycket efter att få testa detta set ... ww/rend ..gahhhhhhh.....