Du är inte inloggad.

#1 2012-12-16 00:00

Joackes
Medlem
Registrerad: 2012-05-13
BattleTag: Joackes#2744

Tillbaka efter 3 månader, hjälp mig med tips

Tjenare svenskadiablo.se

Först lite onödig info:
Jag har varit och studerat i Aberdeen i Skottland hela höst-terminen och på grund av dålig uppkoppling och enbart en bärbar dator så har Diablo 3 spelandet hamnat i skymundan. Nu är jag åter tillbaka på svensk mark och vill återuppta mitt spelande.

Nu den verkliga frågan:
Har ingen riktig koll på items osv längre, eller vad som är bra för nåt. Jag antar att jag behöver uppgradera och förändra min utrustning så därför skulle jag  behöva tips hur jag kan förbättra mig, och då främst min Monk. Mitt battletag är Joackes#2744 adda mig eller skriv tips här så är jag evigt tacksam. Min budget är 5 miljoner... Jag vet en piss i havet för många, men för mig som inte spelat på en evighet är det allt jag har.

Har också en lvl 57 wiz som jag tänkte satsa lite på nu också, så om ni råkar ha några tips på vad jag ska satsa på där skulle det också uppskattas.

Tack på förhand!

#2 2012-12-16 01:20

Iwwe
Medlem
Registrerad: 2012-10-11
BattleTag: Iwwe#2799

Re: Tillbaka efter 3 månader, hjälp mig med tips

Tjena!

Kollade igenom din gear lite snabbt. De går ju absolut att spela med din gear men jag skulle nog satsa på att byta ut skölden mot ett vapen och öka crit chans så mycket som möjligt. Kanske även öka på din vitality lite. Annars såg de bra ut.

Annars kan du alltid kolla på denna video med en budget guide, den hjälpte mig när jag började köpa ny gear till min monk.

http://youtu.be/Obv47i7GP3M